بازدید 30852
سه هزار و سیصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

فریدون عباسی: چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ /واکنش آذربایجان به اخراج دیپلمات‌هایش توسط ایران/ناو هواپیمابر؛ سورپرایز تازه فرمانده نیروی دریایی سپاه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه قم: چین و روسیه تفکرات خام آمریکا را به هم ریخته‌اند / شیخ حسین انصاریان: برخی از ما آخوند‌ها به درد امروز نمی‌خوریم / میرسلیم: از بزرگ ترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند، ناشکرى است / فرمانده انتظامی مازندران: واحد‌های صنفی در صورت کشف حجاب یک هفته پلمب می‌شوند / چرا وزیر خارجه در نشست وزرای خارجه سازمان شانگ‌های در هند حضور ندارد؟ و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 05 May 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه قم: چین و روسیه تفکرات خام آمریکا را به هم ریخته‌اند
آیت‌الله اعرافی در نماز جمعه قم گفت: بیشتر دولت‌ها پیرامون اسرائیل مقابل آن قرار دارند و حزب الله عزیز هم معادلات اسرائیل را تغییر داده است، آن قدرت هسته‌ای امروز از درون خود دچار چالش شده است، برخی قدرت‌های حوزه خلیج فارس هم که گریز از مرکزیت اسلام را داشته‌اند متوجه شدند که نمی‌شود مقابل ایران ایستاد و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تمام شده است. وی تصریح کرد: معادلات قدرت در دنیا تغییر کرده است و در اروپا نغمه‌های مخالفت پیدا شده و چین و روسیه هم تفکرات خام آمریکا را بهم ریخته‌اند. امام جمعه قم اظهار کرد: محور مقاومت به اقتدار مطلوبی رسیده است، یمن، سوریه، لبنان، ایران و عراق امروز یک زنجیره متحد مقابل آمریکا و غرب هستند و بدانید که اهداف این زنجیره قدرتمند ایمانی و انقلابی پیش خواهد رفت و خواب‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

امر به معروف دستوری یا التماسی؟
حجت‌الاسلام حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: باید این موضوع مورد توجه قرار بگیرد که بحث امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه الهی باید دستوری باشد یا با التماس و تمنا؟ آیا با التماس و خواهش می‌توانیم ثواب امر به معروف و نهی از منکر را ببریم؟ امر به معروف و نهی از منکر بحث مهمی است که حکم شرع است.

شیخ حسین انصاریان: برخی از ما آخوند‌ها به درد امروز نمی‌خوریم 
حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان تصریح کرد: برخی از ما آخوند‌ها برای صد سال پیش هستیم؛ یعنی به درد امروز نمی‌خوریم، برخی منبر‌های ما برای ۲۰۰ سال پیش است و جامعه را درمان نمی‌کند، اما آیت الله بروجردی شناخت عجیبی از روزگار خود داشت.

میرسلیم: از بزرگترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند ناشکرى است
سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس با برشمردن خطراتی که مردم را تهدید میکنند از ناشکری نام برد. میرسلیم در توئیتی نوشت: بزرگ ترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند ناآگاهى و سست ایمانى و ناشکرى است.

کشف پیکر ابراهیم فاضل طلبه مفقود شده در جویبار
با جستجوی نیرو‌های امدادی و پلیس پیکر ابراهیم فاضل، طلبه مفقود شده در ساحل جویبار کشف شد. پیکر ابراهیم فاضل طلبه‌ای که از دو روز پیش پس از حضور در بابل، مفقود شده بود، در سواحل کوهی خیل جویبار کشف و شناسایی شد. حجة الاسلام هادی قنبری مدیر حوزه علمیه بابل گفت: حجة‌الاسلام ابراهیم فاضل نوه آیت‌الله کوهستانی و پسر آیت‌الله فاضل دو روز گذشته از قم برای دیدار با خانواده به بابل مراجعه کرد و برای چند ساعت به ساحل بابلسر رفت و بنا بود شب به حوزه علمیه فیضیه برود. وی افزود: پس از ساعاتی طولانی و با تأخیر در این بازگشت پیگیری و جستجو برای اطلاع از وضعیت وی شروع شد تا اینکه یک صیاد در بهنمیر و روستای کرفون لباس روحانیت به همراه موبایل آقای فاضل را پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران: واحد‌های صنفی در صورت کشف حجاب به مدت یک هفته پلمب می‌شوند
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شیوه اجرای طرح ناظر ۲ که برای متصدیان واحد‌های صنفی است، تصریح کرد: در مرحله اول تخلفات با توجه به بارکد هر واحد صنفی، پیامک تذکر از طریق سامانه و پنل پیامکی ارسال می‌شود و در مرحله دوم واحد صنفی مربوطه توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی رأساً به مدت یک هفته پلمب و درمرحله سوم و پس ازآن درصورت تکرار برای هرمرحله یک پرونده قضائی تشکیل می‌شود و پرونده با ذکر تعداد جرم در قالب پرونده الکترونیکی برای اعمال قانون به مرجع قضائی ارسال می‌شود.

فریدون عباسی: چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟
فریدون عباسی خاطرنشان کرد: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟ وی درباره اینکه آقای غضنفرآبادی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد ادعای آقای بیگی کذب است در حالی که آقای درویشیان اعلام کرد که اینگونه نبوده است، گفت: اینکه موضوع را به وزیر صمت ربط بدهند کذب است و آقای درویشان از این جنبه گفته است. نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم اظهار کرد: این یک روال اداری بوده است که کسی رفته چیزی را آورده و در اختیار نمایندگان مجلس بگذارد برخی از نماینده‌ها در این مسیر رفتن و خودرو را گرفتند حدود ۷۵۰ میلیون تومان پول دادند. اینکه برخی نماینده‌ها خودرو را فروختند و کاسبی کردند و برخی هم استفاده می‌کنند من اطلاعی ندارم. /ایرنا

فرمانده نیروی زمینی ارتش: به زودی بلندی‌های جولان را آزاد می‌کنیم
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی در حال ایجاد اقتدار و قدرت‌افکنی هستیم و پیش‌می‌رویم تا ان‌شاءالله ارتفاعات جولان را همانند ارتفاعات بازی‌دراز آزاد کنیم. آن روز دور نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در مراسم یادواره شهدای عملیات بازی‌دراز در حرم مطهر احمد ابن اسحاق شهر سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: یکی از ارکان جهاد تبیین زنده نگهداشتن یاد شهیدان و ارزش‌های نظام اسلامی است. وی درخصوص گرامیداشت عملیات بازی‌دراز، ادامه داد: از لحاظ راهبردی و استراتژیکی قله‌های سر به فلک کشیده بازی‌دراز که امروز بخشی از جغرافیای نورانی دفاع مقدس را تشکیل می‌دهد در بعد نظامی داری ارزش سوق الجیشی است. 

چرا وزیر خارجه در نشست وزرای خارجه سازمان شانگ‌های در هند حضور ندارد؟
مدیر کل غرب آسیا وزارت امور خارجه علت عدم حضور وزیر خارجه کشورمان در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری شانگ‌های درهند را توضیح داد. سید رسول موسوی در توییتی نوشت: ازمن می‌پرسند چرا وزیر خارجه در نشست جاری وزرای خارجه سازمان همکاری شانگ‌های در هند حضور ندارد؟ پاسخ: درنشست وزرای خارجه فقط اعضاء شرکت میکنند. ایران هنوز عضو ناظراست. طبق روال قراراست در نشست سران سازمان که در تیرماه در دهلی برگزار می‌شود عضویت کامل ایران در سازمان رسما اعلام شود.

نبوی: موضوع مشارکت سیاسی مردم برای نظام حیثیتی است
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند تا بتوانند نظر مردم را برای امدن پای صندوق رای جلب کنند. سید مرتضی نبوی در گفتگو با ایسنا درباره تاثیر نخبگان در جلب مشارکت سیاسی مردم در انتخابات سال جاری با بیان این‌که «جلب نظر نخبگان یک اثر واسطه‌ای در این امر دارد» گفت: موضوع مشارکت سیاسی مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران حیثیتی است و همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند که بتوانند نظر مردم را برای آمدن پای صندوق رای جلب کنند. وی گفت از طرفی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و رسانه‌ها همه باید اقدام کنند تا مشارکت مردم بالا رود و این اطمینان باید به مردم داده شود که مشارکت شان در انتخابات تاثیرگذار است و در بین کاندیدا‌ها سلیقه‌های مورد نظرشان را پیدا خواهند کرد.

ناو هواپیمابر؛ سورپرایز تازه فرمانده نیروی دریایی سپاه
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده ناوی با قابلیت حمل هواپیما و تعدادی شناور موشک انداز خواهیم ساخت. سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر پنجشنبه در جمع دانشجویان راهیان پیشرفت در نمایشگاه دستاورد‌های این نیرو اظهار کرد: در آینده ناو هواپیمابری را شاهد خواهیم بود که در دنیا وجود ندارد. وی توضیح داد: این ناو هم قابلیت حمل هواپیما و هم قابلیت حمل تعدادی شناور موشک انداز را در درون خود را دارد که مشابهی در دنیا برای آن وجود ندارد. به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.

جزئیات جدید از میانجی‌گری عراق بین مصر و ایران
یک رسانه عربی از میانجی‌گری عراق میان ایران و مصر و برگزاری یک نشست در بغداد خبر داد. پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از مسئولان عالی رتبه عراقی اعلام کرد که ماه گذشته میلادی نمایندگانی از تهران و قاهره در بغداد باهم دیدار و رایزنی کردند. این منابع اعلام کردند که بغداد بار دیگر میانجی‌گری میان ایران و مصر را برعهده گرفته است و می‌خواهد تجربه میانجی‌گری میان تهران و ریاض را تکرار کند. دو مسئول عراقی که یکی از آن‌ها در وزارت خارجه و دیگری در دستگاه امنیت ملی این کشور فعالیت دارند، این خبر را تایید و اعلام کردند که دو طرف ایرانی و مصری خواستار غیرعلنی شدن این امر شدند.

مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد احضار شدند
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دادسرا احضار شدند. در پی درج مطالبی در روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد، مدیران مسئول این دو روزنامه جهت پاسخگویی و ارائه مستندات در مورد انتشار مطالب غیر مستند به دادسرا احضار شدند. براساس اعلام دادستانی تهران، افراد مورد اشاره باید روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ضمن مراجعه به مرجع قضایی، مستندات و توضیحات لازم درباره مطالب ادعایی منتشر شده را ارائه دهند.

نماینده مجلس: ۴ وزیر در نوبت استیضاح هستند
رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند. /مهر

کاظمی قمی: موضوعات بانوان افغانستانی ساکن ایران رسیدگی می‌شود 
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از تفاهم و همکاری با معاونت زنان ریاست جمهوری برای رسیدگی به موضوعات مرتبط با بانوان افغانستانی ساکن ایران خبر داد. حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و سرپرست سفارت کشورمان در کابل در توییتی نوشت: «در جلسه‌ای که با دکتر خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور داشتم، نسبت به تفاهم و همکاری فی مابین جهت رسیدگی به موضوعات مرتبط با بانوان افغانستانی ساکن ایران توافقات خوبی حاصل شد. زنان مسلمان ایران و افغانستان دارای اشتراکات فرهنگی، دینی بی‌شماری می‌باشند.»

واکنش آذربایجان به اخراج دیپلمات‌هایش توسط ایران
وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در اظهاراتی عنوان کرد که اخبار منتشر شده اخیر مبنی بر اخراج دیپلمات‌های این کشور از ایران جدید نیست. به گزارش خبرگزاری آپا، آیهان حاجی‌زاده، معاون سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان روز جمعه در پاسخ به سوالی در رابطه با اخبار منتشره درباره اخراج ۴ دیپلمات جمهوری آذربایجان از ایران گفت: خبری که این روز‌ها در مطبوعات پخش می‌شود، جدید نیست. به نوشته خبرگزاری آپا، چهار کارمند سفارت ایران در آذربایجان در تاریخ چهار آوریل (۱۵ فروردین) توسط دولت آذربایجان به دلیل آنچه که "فعالیت‌های غیردیپلماتیک و مغایر با کنوانسیون وین درخصوص روابط دیپلمات" خوانده شد، به عنوان "عنصر نامطلوب" شناخته شدند. به نوشته این خبرگزاری، ایران نیز چند روز پس از آن در پاسخ به اقدام آذربایجان، ۲ کارمند سفارت آذربایجان در ایران و همچنین ۲ کارمند سرکنسولگری این کشور را "عنصر نامطلوب" اعلام کرد.

واکنش سجادی به خبر‌ها درباره کناره‌گیری‌اش از مقام وزارت
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفت: همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود. سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از سانحه سقوط بالگرد، گفت: الحمدالله به اذعان اطباء و پزشکانی که در این مدت مزاحم آن‌ها بودم سرعت بهبودی خیلی خوب است، ولی با وجود همه این مسائل باید در نظر داشت ضایعه وارده زیاد، وسیع و قوی بوده است و حادثه سنگینی را پشت سر گذاشتم، با وجود همه این مسائل سرعت بهبودی از آنچه که پزشکان تخمین زده بودند، الحمدالله بهتر است. وی با بیان اینکه پیش‌بینی پزشکان این بود که بهبودی ۵ الی ۶ ماه طول بکشد، اما از هفته سوم سرِ کار رفتم، تصریح کرد: پس از اینکه ۱۱ روز بیمارستان بودم به منزل منتقل شدم؛ زمانیکه خودم را پیدا کردم گفتم باید سرِ کار بروم.

علم‌الهدی: کارگران نباید دغدغه معیشت داشته باشند
امام جمعه مشهد گفت: هرچند حقوق کارگران افزایش یافته است، امروز این قشر زحمتکش در تامین و گذران زندگی خود دچار مشکل هستند و آنان نباید دغدغه معیشت داشته باشند. آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، جریان کارگری ستون فقرات تولید است و امنیت شغلی و معیشتی کارگر منجر به افزایش کیفیت کار می شود. وی با بیان اینکه سیاست گذاریها باید در راستای تامین آرامش زندگی کارگران باشد، بیان کرد: برنامه ریزی سرمایه گذاران اگر در جهت گذران بدون دغدغه چرخ زندگی کارگران باشد، خروجی و تولیدی با کیفیت خواهد داشت. نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: دولت، دستگاههای اجرایی و مسوولان باید نسبت به اداره زندگی کارگران حساس باشند و در این مسیر حرکت کنند. وی بیان داشت: افزایش حقوقی که در تامین زندگی کارگران تاثیری نداشته باشد، نتیجه ای بدنبال ندارد، قشر زحمتکش جامعه باید از نظر گذران زندگی اطمینان خاطر داشته باشد. /ایرنا

چرا قیمت جدید گندم اعلام نمی‌شود؟
چهارشنبه هفته گذشته پس از کشمکش‌های بسیار در خصوص تعیین قیمت خرید تضمینی گندم، شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی قیمت نهایی گندم را تعیین و مصوب کرد. رئیس اتاق اصناف کشاورزی در گفت‌وگویی اعلام کرد که تصمیمات خوبی برای قیمت گندم گرفته شده و گندمکاران منتظر خبرهای خوب باشند. وی همچنین گفته بود که بر اساس قانون، قیمت خرید تضمینی توسط وزیر جهاد کشاورزی تا حداکثر یک هفته اعلام خواهد شد. رئیس بنیادملی گندمکاران هم با اشاره به اینکه بعد از تصویب قیمت گندم در شورای قیمت‌گذاری وزیر جهاد کشاورزی فرصت دارد طی مدت یک‌ هفته قیمت جدید را اعلام کند، به ایسنا گفت که قیمت خرید تضمینی گندم تا چهارشنبه این هفته اعلام خواهد شد. آن‌طور که اعضای شورای قیمت‌گذاری می‌گویند وزیر جهاد کشاورزی یا همان رئیس شورا موظف است در مدت یک هفته پس از تعیین قیمت خرید تضمینی، قیمت نهایی را اعلام کند. این در حالی است که دو روز از مهلت اعلام قیمت خرید تضمینی گندم گذشته‌ و هنوز خبری نیست. با وجود اینکه بسیاری از فعالان بخش کشاورزی هشدار داده‌اند که هر یک روز تاخیر در اعلام قیمت می‌تواند انگیزه کشاورزان را برای کشت سال بعد کم، قاچاق را زیاد، گندم را تبدیل به خوراک دام و طیور کند و در نهایت کشور نیازمند واردات شود ولی دقیقا مشخص نیست که چرا مسئولان قیمت خرید تضمینی گندم را اعلام نمی‌کنند. /ایسنا

مافیا چگونه از دولت و مجلس قویتر شده؟
حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در توئیتی نوشت: اینکه در محاورات وزیر و وکیل در جریان استیضاح وزیر صمت بارها از مافیا نامبرده شد باعث شرمساری است، مافیا چگونه از دولت و مجلس قویتر شده؟ چرا به وجود آمده؟ آیا نتیجه اقتصاد مافیایی مهار تورم و رشد تولید است؟

نتایج سفر رئیس‌جمهور به سوریه چیست؟
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نوشت: "ازجمله نتایج سفر رئیس‌جمهور به سوریه: ۷ برابر شدن همکاری‌های اقتصادی و تجاری ۲ کشور در ۵ سال آینده، افزایش صادرات خدمات فنی‌ومهندسی، صادرات انرژی و سرمایه‌گذاری مشترک باهدف صادرات به دیگر کشورها؛ پیش‌بینی آن است سطح روابط از ۲۰۰میلیون دلار کنونی به ۱.۵ میلیارددلار تا ۵ سال آینده برسد."

روسیه: روند کنار گذاشتن دلار از اقتصاد جهان در حال انجام است
«واسیلی نبنزیا»، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که روسیه با توجه به سیاست تحریمی غرب نمی‌تواند به دلار به عنوان ارز جهانی تکیه کند. وی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «نووستی» با اشاره به اینکه روند کنار گذاشتن دلار از اقتصاد جهانی در حال انجام است، گفت: فرایند انتقال در تسویه حساب‌های متقابل بین کشورها به ارزهای ملی نشان دهنده تمایل کشورها در رهایی از وابستگی به دلار است.

پزشکیان: با عوض کردن وزرا مشکل تورم و گرانی حل نمی‌شود
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون بهداشت در خصوص اینکه آیا جا به‌جایی‌های صورت گرفته در کابینه دولت ابراهیم رئیسی را مثبت تلقی می‌کند یا نه؟ گفت: نه این روند مثبت نیست، به نظرم مشکل صرفا افراد نیستند و بر اساس تجربه‌هایی که داشتیم هر کسی که رئیس جمهور و مسئول کشور شده است طبیعتا ابتدا خواسته آنچه در ذهن خود خوب است را اجرا کند. وقتی شما افرادی که آورده شده را حذف می‌کنید آن‌ها ذخیره‌ای را می‌آورند که پائین‌تر است؛ آنها هیچ وقت فردی بالاتر که کارشناس و کاربلد است را نمی‌آورند. با عوض کردن وزرا مشکل تورم، گرانی و ماشین حل نمی‌شود و تا نگاه‌مان را عوض نکنیم هر کسی بیاید همین است؛ ما نباید راننده را عوض کنیم. بلکه اول باید راه را درست کرد بعد راننده جا به جا شود، مشکلات در جهت‌گیری و راهی که پیش گرفتیم است و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا بدتر خواهد شد. پزشکیان در پاسخ به این که راهکار حل این مشکل چیست، گفت: ما دو مشکل داریم؛ اول اینکه مشکل در داخل است؛ اداره حاکمیت با عقلیت که خودمان فکر می‌کنیم خواص هستند و اکثریتی که می‌گوییم عده‌ای ضد انقلاب هستند پیش می‌رود. تمام کسانی که در کشور زندگی می‌کنند دلشان برای کشور می‌سوزد؛ البته این امر با شدت و ضعف همراه است. فرد کارشناس با هر باور و اعتقادی کارشناس است. ما باید از افراد بدون توجه به اینکه چه قومیت، زبان، باور و اعتقاد که دارند استفاده کنیم. بارها گفتم اگر فردی مریض می‌شود در بیماری به دنبال پزشک حزب اللهی نمی‌گردد و دنبال کسی هستند که کارشناس کار است، و نیز در مسائل اقتصادی، صنعتی و کشاورزی این چنین است؛ اما آنجا چون جان خودمان است، حاضر نیستیم لزوما به دست حزب اللهی بدهیم، بلکه حاضریم دست کسی بدهیم که نماز نمی‌خواند چون بهتر بلد است و البته عده‌ای از بزرگان ما برای درمان به اروپا می‌روند تا آدم‌های از ما بهتران آن‌ها را ببینند! /جماران

نماینده مجلس: ایران آنقدر ثروت دارد که بتوانیم حقوق کارگران و مستمری بازنشستگان را پرداخت کنیم
جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید براینکه ایران سرزمین ثروتمندی است، اظهار داشت: اینکه با وجود داشتن معادن، نفت و گاز نمی توانیم مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنیم به چگونگی ایجاد درآمد از ثروت کشور بر می گردد، کارگران قشر زحمت کش و تلاشگری هستند که در بنگاه های تولیدی موتور محرک محسوب می شوند و پرداخت مطالباتشان با فروش خاک کشور پاسخ غیر عقلانی و غیر مسئولانه است. وی تاکید کرد: در هیچ مقطع تاریخی حاضر نبوده ایم برای دنیای خودمان بخشی از سرزمین مان را بفروشیم و مثال مع الفارقی که نسبت به کشورهای دیگر درباره کشورمان زده شد، نادرست است ما نیاز به چنین تفکر، رفتار و فعل نداریم. این نماینده مجلس مطرح کرد: کارگران زحمت کش به چنین سخاوتمندی که این مدیر مربوطه مطرح کرده نیاز ندارند کارگران در همه مقاطع مختلف چه در دوره پیروزی انقلاب و چه در دفاع مقدس بیشترین حضور و مشارکت را داشته جامعه کارگری شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا این انقلاب سر زنده و پر نشاط وجود داشته باشد. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: این معامله و حتی بیان آن اشتباه است، ایران آنقدر ثروت دارد که در سایه مدیریت درست، صحیح و کارآمد بتوانیم حقوق کارگران و مستمری بازنشستگان را پرداخت کنیم. از این روی، چنین گزافه گویی قابل قبول نیست. /خانه ملت

لوازم خانگی از اولویت نیازمندی‌های خانوارها خارج شد
فدایی کارشناس صنعت و بازار لوازم خانگی به ایرنا گفت: فرآیند تامین مواد اولیه از زمان ثبت سفارش و تخصیص ارز تا حمل و رسیدن به خطوط تولید به طور معمول بین چهار تا هشت ماه زمان نیاز دارد؛ بر این اساس نوسانات قیمتی نیز تاثیر خود را با وقفه‌ای چند ماهه نشان می‌دهد. وی یادآور شد: تولیدکنندگان لوازم خانگی تا اواسط پاییز سال گذشته سعی کردند تا قیمت‌هایشان را افزایش ندهند و همچنان بازار را حفظ کنند، زیرا شاهد افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم هستیم که سبب شده لوازم خانگی از اولویت نیازمندی‌های خانوارها خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۷
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۲۰
این فریدون عباسی و میرسلیم واقعا در صحت و سلامت صحبت میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
خیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
اقای فریدون عباسی معنای رانت را می فهمی یا نه؟؟؟ فکر نکنم سوادت بکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
وقتی نمایندگان و وزرا خودشان را آقای ملت بدانند و پاسخگو و خدمتگزار ندانند همین می شود که فریدون عباسی می گوید .
خانم اشمیتز در آلمان ، خدماتش و سطح زندگی و توقعاتش را با صاحبان پست در ایران مقایسه کنید .
این طرز تفکر ، هیچ سازگاری با آرمان های انقلاب ندارد و نوعی بدعتگذاری غلط است .و بر نخبگان جامعه است که صاحبان این طرز تفکر طلبکارانه را طرد کنند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
جناب آقای عباسی
یا نمی فهمی که چرا در این سمت قرار داری
یا می فهمی و خودت را زدی به اون راه که
از حال مردم که خبر نداری چه مشکلات اقتصادی دارند ولی حداقل یه لحظه به فکرت خطور بکنه که خودرو ساز این خودرو را برای رضای خدا به نماینده نداده برای ایجاد رانت که هزاران رقم است داده و شایسته و زیبنده نماینده ای که اینقدر خرج روی دست مردم میگذارد که پاره ای از آنها را فرمودی کمک حال مردم باشد
محمودي
| Germany |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
با اخذ ماليات هاي خارج از عرف وعقل همه كسب وكارها رو دارن به تعطيلي ميكشونن وهمه كارافرين هارو فراري ميدن اونوقت واسه خودشون…
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
میرسلیم خود آخر ویژه خواری ارتباط بازیه. هر توئیتی که کرد بدانید پشتش منفعت خود یا نزدیکانش در میان است. عباسی هم که ندیم سلطان است نه ندیم بادمجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
تعرفه واردات خودرو مثل بسیاری از کشورها باید صفر شود وقتی تعرفه ۱۰۰ درصدی گذاشته میشود دیگر صنعت خودرو دلیلی برای رشد نمی بیند و بدون رقیب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
دلیل ترافیک، ماشین زیاد نیست بنزین ارزان باعث شده فرهنگ استفاده از ماشین شخصی تغییر کند و برای هر کاری از ماشین شخصی استفاده شود چیزی که در دیگر کشورها مرسوم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
این کشور جز کشورهای انگشت شماری است همه همه لوازم مورنیاز برای پیشرفت را دارد کوه، بیابان ، جنگل ، دریا منابع زیرزمینی ، وسعت مناسب ، جمعیت مناسب و موارد دیگر حالا اگر سوال شود چرا چنین شرایطی داریم میشیم ناشکر و ناآگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فکر کنم یکی از کسانی که شاسی بلند گرفته عباسی باشد
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
( غافل از تایید یا رد آن) جالبه بدونیم اینجور کارها در زمان مرحوم هاشمی تجمل گرایی محسوب میشد، شهردار کار بلدوقت تهران جهت پیشبرد کار بابت دست و دل بازی نسبت به بعضی مدیران خود محاکمه شد ولی حالا مخالفان ایشان میگویند گدابازی در نیارید.
اقای فرمانده نیروی زمینی ایا متوجه هستی چی میگی و چه هزینه ای با حرفات برای کشور میتراشی؟
پاسخ ها
والی
| Japan |
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مهم مقام و درجه خودش هست نه مملکت
ناشناس
| Germany |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
شغل اينها شعار دادن است
فرمانده نیروی زمینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
بله من خودم بابام چند مغازه در بازار داره خیالت از بابت هزینه ها راحت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
و آزاد سازی بلندی های جولان چه دردی از هزارتپان درد و مشکلات کشور حل می کنه؟
خطرناکترین چیزی که مردم را تهدید می‌کند امثال میرسلیم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
میرسلیم باکتونی آمریکایی و پسر معلوم حال
ناشناس
| - |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
میرسلیم با کفش آمریکایی هر صخره ای را در
می نوردد و ما با پای برهنه هیچ غلطی نمی توانیم بکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مافیا بازی کردی . امثال میرسلیم شهروندهایی هستند که بیشتر از کارتشان بازی می کنند . این فرد با صحبتهای ناپخته اش هم شهروندها را گیج می کند و هم مافیها را ماسک . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
در برخی از شهرهای دنیا به ازای هر ۲ نفر یک ماشین وجود دارد اگر کارخانجات داخلی در تولید مورد نیاز ناتوان هستند واردات باید انجام شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
تولید پایین و عدم واردات خودرو مافیای خودرو را تغذیه میکنند
میرسلیم نکنه ناشکری و نااگاهی و سست ایمانی مردم نسبت به عملکرد عالی جنابعالی است؟عجب مردم ناشکری داریم.مگه نمیبینید این میرسلیم بخاطر رفاه و اسایش شما خواب و خوراک نداره؟!!!!
ما مستعان را ساختیم .
ناو هواپیمابر که چیزی نیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
لطفا قیمت تحم مرغ را بسازید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فعلا منتظر رسیدن هواپیماهایش هستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مستعان را ساختیم ولی بعدا تشخیص دادیم وقتی بیشتر کشته ها از آمریکا و دنیای کفر است چرا باید در دسترس عموم قراردهیم که دجال ازش استفاده کنند بنابراین نگهش داشتیم برای روز مبادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
معلوم هست زجر می کشی
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
شب بود سیبیلات رو ندیدیم
یک کار بکن بعد بیا بگو کردیم
مستعان از کارهایی بود که تازه کردید. اونها که گفتید و نکردید زیاده
اقا این فریدون عباسی چی میگه؟ناسلامتی تو پست بالایی داشتی و نماینده مجلس هم هستی.اخه یه جوری صحبت کن و استلال کن که کسی شک نکنه پست و مقامت رانتی بوده.
مردم عادی را چه به خودروی ایمن و شاسی بلند
نماینده ها باید سوار بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
صدالبته
فریدون عباسی: چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت شاسی بلند چقدر است ؟؟؟؟!!!!!
برای ژن قوی ها و از ما بهترها نظیر شما قیمت شاسی بلند چیزی نیست اما برای قشر کارگر و کارمند وبازنشسته خرید پراید هم دیگه ارزو شده !
باشه اگه نماینده ها یا وزرا یا مدیر ها ذره ای کار بلد بودن ، سواد داشتن ، مفید بودن ، به درد مردم میخوردن ، اشکال نداره اصلا ماشین قسطی هیچ ، ماشین مفتی بدین ...
ولی اینا واقعا جز بی سوادی و نداشتن تخصص و نا کارآمدی و بی مسوولیتی هیچ چیز دیگه ندارن
این میرسلیم با پسر خاینش اصلا حرف نزنه بره پول خودروسازی هاشو جمع کنه
یه ترقه کنار فریدون عباسی ترکید حالا تا آخر عمر بیمه است از نظر مادی و پولی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
چقدر هم ترسیده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فریدون عباسی اصلا سابقه پشت جبهه هم ندارد که ترقه کنارش ترکیده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
ایشون با استفاده از قانون تسهیلات ایثارگران معافیت کامل مالیاتی دارد و ریالی مالیات نداده نمیدهد و نخواهد داد.
وقتی کسانی مانند شما جناب پزشکیان داریم خود به خود کارها گره می خورد و تازه خودتان را هم قایم می کنید!
اینجوری که فریدون عباسی میگه شاسی بلتد رو همه و ازجمله خودش گرفته.
و اینگونه شد با گفتن اینکه ماشین ها از طرف وزارت صمت بود از آب گل آلود ماهی گیری کرد
دیگه برای نماینده ها صحبت از 750 میلیون و سودی کم و بیش همینقدر، گدابازی حساب میشه... مجلس انقلابی...!!!
بله جناب عباسی
برای شما پول تو جیبی هست ماشین دو میلیاردی
برای شما گدابازیه
خود گدا هم که البته ماییم
روسیه هم مثل ما نمی تونه با دلار معامله کنه تظاهر میکنه دلار داره از تجارت جهانی خارج میشه!!!
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
انشاء الله قبل از حذف دلار پوتین جنایتکار جنگی حذف شده است
الم الهدی هم دیگه نمی تونه در برابر مشکلات گسترده اقتصادی سکوت کنه!
اره گدا بازی درنیارید،اما نه جیب مردم و با تبعیض و رانت! حرف مردم هم همینه،هر کسی به اندازه کار و کوشش خود چیزی را بدست بیاره،
درست مانند کشورهای توسعه یافته،خودرو سازی ماشین میسازه و به اندازه کیفیت خودرو از مشتری پول میگیره،حالا مهم نیست مشتری وزیره یا کارگر، یا اصلا نماینده مجلس در انتخابات ازاد شرکت میکنه و مردم هم رای میدن و نه اینکه هر چه ادم درست و حسابی رد صلاحیت بشه و یک مشت ادم چاپلوس و کم سواد با رای چند درصد بشن نماینده مردم!! کدام مردم؟ ۵درصد مردم!
حرف فریدون عباسی بیسار بی منطق است
ایشان از جمله مسئولینی است که باعث عدم موفقیت مذاکرات هستند
بعد میگه که چرا گدا بازی در می آورید. این یعنی مردم تحت فشار باشند و آقایان مجلسی سوار شاسی بلند شوند
واسه ایشون این پولا پول نیست و گدابازیه
متاسفم که اینقدر پرت تشریف دارن
لابد مردم بايد شكرگزار وجود مسئوليني مثل آقاي ميرسليم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
اگر با چشم باز اطرافتان را بنگرید نعمت های فراوانی برای شکر کردن هستند مهم این است که آنها را ببینید.
مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد احضار شدند .... احتمالا در مورد شاسی بلندها نوشتن و ازشون میخوان سند ماشینهارو ارائه کنند!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
ما ازاد ترین مطبوعات را داریم. خخخخخخخخخ
خودتون که تکلیفتون معلومه
ولی شرم به طرفداراتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مراقب باشیم در دامی که آلبانی نشین ها گذاشته اند نیافتیم
آقای فریدون عباسی مردم گدای یک پراید هستند که برایشان مقدور نیست .آقای عباسی وقتی مدرک دکترا جعلی است شاستی بلند هم گدا بازی می شود .
بعضی از ائمه جمعه در خواب وخیال سیر میکنند و انگار نه از وضع اقتصاد کشور اطلاع دارند و نه از وضعیت تاثیر تصمیمات امریکا در مورد چین و روسیه. عجیب تر اینکه اصرار دارند در این موارد صحبت هم بکنند!×
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
آقای عباسی حالتون خوبه .دروغ و ریا از بدنه مجلس داره بالا میره .شما الان از کی داری دفاع میکنی؟نماینده ای که زیر بار کار خلاف قانونش نمیره؟درسته که مصونیت دارن ولی .................................................بماند.شما خودت بهتر میدونی چه خبره

اگه خواستید من خیلی چیزا میتونم بهتون بگم
فریدون عباسی میکه این گدا بازی ها چیه ؟ اکثریت مطلق مردم ایران توان خرید خودرو با یک سوم این قیمت رو هم ندارند یعنی از گدا پایین ترند ؟
اقای فریدون عباسی نماینده محترم به لطف شما قانونگذاران و دولت محرومان خرید پراید برای مردم عادی شده آرزو .
به همین ترتیب پیش بریم نفس کشیدن هم از الویت زندگی مردم خارج میشه .خجالت بکشید وکمی به فکر زندگی ورفاه مردم باشید
نوبت به پرداخت بدهی معوقه دولت به صندوق تامین اجتماعی میگردد

مسولان از نبود پول و لزوم فروش جزایر کیش و قشم و خوزستان می نمایند !!!!!

ولی نوبت به تامین ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند سه میلیارد تومنی به نمایندگان مجلس که میشود .

فریدون عباسی نماینده جبهه پایداری از واژه گدا بازی نکردن استفاده میکند !!!!


بالاخره که از یک بام و دو هوا به صدها هوا رسیده ایم و خدا فقط باید به داد و فرباد مردم و کشور فلکزده برسد و لا غیر !!!!!!
جناب نبوی الان مردم متوجه شدند که در انتخابات قادر به تشخیص درست نیستند و احتمالا مشکلات کشور هم بخاطر همین عدم تشخیص درست است!
آقای میرسلیم هر کس دیگری هم که مثل شما 45 سال سابقه خدمت داشته و هیچگاه بازنشسته نشود حتما هم ایمانش محکمه و باید شاکر باشد
اقای فریدون عباسی گرفتن ماشین فی النفسه زیاد ایراد ندارد گر چه اونم چون با رانت و بدون نوبت است ایراد وارده
اما موضوع اصلی اینه که اون ماشین شاسی باعث بشه نماینده امضای خودشو پس بگیره و حقوق ملت را با یه شاسی معاوضه بکنه و زیر پا بذاره
التماس کمی تفکر جنار عباسی
جناب فریدون عباسی بنده به هیچ وجه مذهبی نیستم ، اما یک لحظه دلم سوخت برای اسلام که شما خود را مومن به آن می دانید . واقعا اگر روزانه یک شاسی بلند هم به شما و دیگر همکاران نماینده هدیه کنند قابل ندارد و شما به بزرگواری خود ما گداها را ببخشید
جناب عباسی مردم گدا بازی در نمی آورند آیا حق مردم نیست که خودرو ایمن سوار شوند آیا فقط جان مسوولین ارزش دارد
جناب آقای عباسی مجلس برای کارکنان و واردات خودرو گدابازی در نیاورده تورم هر سال بیش از 50 دصد اعلام کردید افزایش حقوق دست مزد امسال لطف کردید 20 درصد شد سال قبل هم 10 درصد با یک میلیون اینها گدابازی نیست شاید هم فقر و گدایی برای ملت (شما بخوانید شهروند درجه 2 و 3)باید باشه و نماینده و وزیر شهروند درجه یک هستند. باید دست دل باز باشید. راستی شعار انقلابی و عدالت کجاست لطفا اگه فرصت گردید نهج البلاغه و خطبه های امیر المومنین مطالعه بفرمایید. برای شما خیلی لازم هست
جالبه توی کشور ما اهمیت مردم فقط در شرکت در انتخابات است و دیگر هیچ.
جناب جوکار سوال مردم همین است.
ایران کشور اول درنفت و گاز جهان و دارنده تقریبا همه ی معادن و سواحل گسترده با آب و هوای چهار فصل و در یک کلام همه چیز تمام
چرا به این روز افتاده؟؟
به نظر شما کشوری که نماینده مجلس ٱن به گرفتن رشوه 3 میلیارد تومانی می گوید گدا بازی
می شود امیدی داشت.
مدیر کل غرب آسیا وزارت امور خارجه گفت ایران در سازمان شانگهای عضو نیست فقط تاظر است!!! یادم اومد بلافاصله بعد از شروع بکار رئیسی، بطور گسترده تبلیغ می کردند که با روی کار آمدنش ایران عضو شانگهای شد!!!!!!
از عمق دفاعی تا سواحل مدیترانه و باز پس گیری بلندی های جولان تا فروش قشم وکیش و خوزستان برای پرداخت حقوق بازنشستگان.
کدام یک را باور کنیم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
عالی بود
فرمانده نیروی زمینی ارتش: به زودی بلندی‌های جولان را آزاد می‌کنیم ..... آقا اگر مردم نخوان توی جولان هزینه کنند چکار باید بکنند؟ چرا نظر مردم رو نمی پرسید؟!
امر به معروف نباید التماسی باشد. باید با اقتدار باشد. اقتدار با جبر و زور فرق دارد. آمر باید از مسند قدرت و برتری ذهنی و منطقی و نه برتری فیزیکی امر به معروف کند.قانون باید پشت آمر به معروف باشه

همه اون خانم هایی که بی حجاب شدن میدونن که خلاف قانون دارن عمل می کنن . هیچ احتیاجی به تذکر و یاد اوری قانون نیست . قبل از اغتشاشات اخیر همه این خانم هایی که کشف حجاب کردن یک حجاب نصفه نیمه رو داشتند . الن که کشف حجاب کردند دقیقا می دانند که خلاف می کنن . . با خلافکار هم باید برخورد قانونی بشه . و اگر شدت عمل بخرج ندهند ان هم بسرعت . بزودی بی حجابی و بد تر از ان کم حجابی و بد حجابی چنان فراگیر خواهد شد که دیگر حتی امکان جلوگیری از ان وجود نخواهد داشت . بیماری مزمن را با مسکن نمی توان مداوا کرد . . برای جلوگیری از خلاف قانون بی حجابی از اماکن عمومی . مثل مترو و بی ارتی . فرودگاه . ترمینال های مسافری . و . . . . . . شروع کنید . همین امروز اگر سری به مترو بزنید خانم های بی حجاب و بد حجاب و . . . . . را به فراوانی خواهیددید . خانم هایی که در خودرو هایی که رانندگی ان را بعهده دارند . اتومبیلشان را مصادره کنید . . خانم های بی حجاب را اجازه ورود به فرودگاه ندهید . خانم های بی حجاب را پاسپورتشان را باطل کنید . و تنبیهاتی از این دست . با تذکر و . . . . . هیچ مشکلی حل نمی شود . این بی حجابی مثل یک بیماری مسری دارد به تمام بدنه جامعه مخصوصا در نسل نوجوان شیوع پیدا میکند . فقط بی حجابی هم نیست . الان بسیار دختر خانم های نوجوان و جوان و حتی میانسال از خانم ها شروع کردند شلوار هایی را می پوشند که بخشی از مچ پا به بالا عریان است و استین های سه ربعی و حالا لباس های چسبان و تحریک کننده که دیگر جای خود دارد . بخشنامه کنید به سراسر کشور که بانوان کارمند بخش خصوصی و دولتی در محل کار نباید لاک زده و رژ لب زده و ارایش کرده حضور یابند . جلوگیری از رفت و امد خانم های ارایش کرده به مراتب مهمتر از جلوگیری از بی حجابی و بد حجابیست . . داروخانه ها وضع بسیار فاجعه امیزی دارد . عملا در هر داروخانه ای چند تا خانم کاملا ارایش کرده مسئول بخش فروش لوازم ارایشی هستند که خود را بصورت مانکن و کاملا تحریک کننده گریم کرده اند . فروش لوازم ارایشی بهداشتی باید از کلیه داروخانه ها برچیده شود و در داروخانه ها جز دارو نباشد . الان اکثر داروخانه ها به محل ترویج بی عفتی و بیحیایی تبدیل شده اند . . با این حرکت ضعیف . بی حیایی و بی عفتی در جامعه برطرف که نخواهد شد هیچ بلکه روز بروز بدتر خواهد شد پلمپ چند رستو.ران و . . . . . . . تفاوتی ایجاد نخواهد کرد . مبارزه با تهاجم فرهنگی و شبی خون فرهنگی احتیاج به برنامه ریزی و حرکت همه جانبه دارد . . دشمن ریشه ای شروع کرده از سالها پیش . و امروز دارد ثمره ان را بر داشت میکند . سالها دور تر از مهد کودک ها شروع کرد . عروسک های باربی را بخاطر می اورید .. . الان اگر سری به دبیرستان های شاهد که اغلب فرزندان خانواده شهدا هستند بزنید .. وقتی خارج می شوند تنها چند نفری انگشت شمار در بین انبوه دانش اموزان سال اخر و قبل از ان را می بینید که حجاب قابل قبول و شرعی را دارند . اکثر روسری ها تانیمه سر است و تارمو که چه عرض کنم نصف بیشتر موی شان پیدا ست . . حالا این ها فرزندان خانواده شهد ا هستند . وای بحال دیگران . بگذریم که در اکثر دبیرستان هادختران جوان بدون حجاب ورود و خروج می کنند و کسی جلو دارشان نیست . و خیلی راحت می توان جلوی حضورشان را گرفت . سردار رادان را که عهده دار مبارزه با بی حجابی شده است را نه تنها باید تشویق کرد بلکه باید بخاطر عمل کرد ضعیف مورد سوال قرار داد . و به ایشان تذکر داد که با این روش ها وراه کار ها ره بجایی نخواهیم برد . . این جور عملکردی که ایشان پی گرفته اند نه تن ها نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت بلکه وضعیت را بسیار بد تر خواهد کرد . باید با شدت و حدت با این معضل عظیم جامعه بر خورد شود . با جانم عزیزم و . . . . کار درست نمی شود . لجبازی را با تذکر و ملایمت و ملا طفت درمان نمی توان کرد . ضمن اینکه بسیاری از این بی حجاب ها الان مامور ترویج بی حجابی بدستور سازمان های مخوف صهیونیستی و عوامامل سیا و موساد هستند . ترویج بی بندو باری و بی حیایی جزو ارکان اصول اولیه صهیونیست ها و فراماسون ها در جوامع شرقی و بویژه اسلامی می باشد . شرح این هجران و این خون جگر . این زمان بگذار تا وقت دگر
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
خداوکیل چقدر بیکاری اینو نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
منافق خارج از کشور تو داری چه خزعبلاتی سر هم میکنی دست شما برای همه رو شده ... برو بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
این همه روده درازی که بگی حجاب رو کنترل کنید؟ چقدر بیکاری. ضمناً شبیخون درسته نه شبی خون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مطالب کوتاه ، خوانده می شود
بلندیهای جولان رو آزاد کنیم تا چی بشه؟
بانک مرکزی ، سلطان سکه و دلار، همچنان ریال را بی ارزش و با کم فروشی و عدم تزریق سکه، به گرانی سکه و دلار دامن میزند.
یا برکنار شوند یا با قیمت ارز تصویب شده بمردم سکه ‌دلار بدهند
نماینده ها از تکذیب شاسی بلند گذشتن دنبال توجیه هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
چند روز دیگه هم فراموش میشه میره دنبال کارش
به آقای عباسی بگوئید اگر زمان دولت روحانی بود همین حرف را می زدی یا به هر طریقی واکنش نشان می دادی
میگن فلانی برادر است وخواهر است واشتراکات دارد ولی مثل برده ازش کار می کشند وهیچ حقی ندارد.
یک خانم افغان که متولد مشهد بوده به کانادا می رود و وزیر امور پارلمانی می شود اگر اینجا بود حق تردد به شهر مجاورش را نداشت واجازه هیچ شغل نداشت .
برادری به شعار نیست .حقوق مهاجرین را رعایت کنید مانه مشترکات داریم نه برادریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
توروخدا ما خودمون هزار مشکل داریم شما ناراحتی بفرمایید برید کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
شما هم برو کانادا
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
هر موقع کانادا هم مثل ایران مرز هاش رو به روی بیش از ۵ میلیون افغان که حتی سواد نوشتن اسمشان‌را هم‌ندارند باز کرد‌از این حرف ها بزن
هیچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مهاجر قانونی حق و حقوق دارد نه چند میلیون متجاوز که به صورت غیر قانونی وارد کشور شدن و از انواع امکانات دارند استفاده می کنند ،و حق و حقوق نیروی کار ایرانی رو ضایع می کنند ،انشالله یک دولت مردمی سرکار بیاید و حق شما را که اخراج از ایران است در اسرع وقت پرداخت نماید
جناب آقای عباسی، استفاده از رانت و یا سو استفاده از مقام اسمش گدابازی نیست اسمش عوامفریبیه، اگه از نظر شما مسله به این سادگیه لطفا یک دستگاه از اون خودروها رو به من بدید تا من نیز دو میلیارد تومن در جا سود کنم وتا آخر عمر دعا گوی شما باشم.
با حرف زدن و سخنرانی معیشت کارگران درست نمی شود، کسی هم گوشش بدهکار این حرفا نیست
فریدون خاندان عباسیان! یعنی هر کس زیر شاسی بلند داره گدا هست. گدا خودتی.
همه نمایندگان به دلیل سو استفاده از مقام و استفاده از امتیاز ویژه بایست استعفا بدهند. اونوقت هی بیا پشت تریبون بگو رجایی این بود اون بود. تو که برات زندگی آسونه از هیچی حرف نزن برو با شاسی بلند حال کن.
توی ادارات میان ثبت نام خودرو بزنند رییس جمهور مخالفت می کنه. مگه مجلس مثل دولت رییس نداره که تو بیای حرف بزنی.
آقای دکتر پزشکیان در نوشتارتان موضوعات مهم ولی متفاوتی مطرح کردید موضوع استیضاح وزیر با این توجیه که:« وقتی شما افرادی که آورده شده را حذف می‌کنید آن‌ها ذخیره‌ای را می‌آورند که پائین‌تر است» پس نباید وزیری که توانایی ندارد و مدیریت بلد نیست و عملکردش موجب آسیب جدی به مهمترین وزارتخانه که مجموع سه وزارتخانه است شده استیضاح شود! و البته همه اینها ناشی از بکار گیری افراد بسیار ضعیف تر از خود وزیر در سطح معاون و مدیران میانی و همچنین انتخاب مدیر برای بزرگترین شرکت کشور (ایرانخودرو) و سازمان گسترش بوده وزیری که ناتوانی اش را به مافیا ارتباط میدهد و عملا و رسما" در صحن مجلس هم اعتراف میکند و البته کمتر از کنایه سجاد پادرا مدیر کل بیمه های اجتماعی نیست که برای تامین حقوق بازنشستگان میگفت در آینده ناچاریم جزایر را بفروشیم ! ولی پادرا عوض شد اما شما معتقدید فاطمی امین که سبقه کار اجرایی درست و حسابی نداشته و عملکردش بجای کار علمی بیشتر سعی و خطا بوده بدلیل انتخاب بدتر از ایشان که توسط رئیس جمهور خواهد شد انجام نشود بهتر نیست شما بعنوان نماینده مجلس بدنبال اصلاح آبی که از سرچشمه آلوده است باشید؟
هر چند در قسمتی دیگر با رویکرد منطقی و البته متناقض با بخش اول به استفاده از همه آحاد ملت دارای علم و تجربه تاکید کردید و به نوعی با تذکر بدنبال اصلاح آب چشمه هستید ولی باز هم باید گفت این آحاد مختلف ملت که در بینشان افراد دلسوز و وطن دوست و باتجربه و با معلومات فراوان، زیاد است باید در سرچشمه قرار گیرند
عباسی‌ راست میگه و حق داره‌ !
مگه شاسی بلند‌ چینی‌ ۸۰ میلیون‌ نبود‌ ارزشی نداشت‌ که الان اخیرا گرون شده دیگه
اره‌ شاید‌ هم مثلا‌ شاسی‌ بلند‌ پرادو‌ و از اینا‌ باشه‌ که اووقت‌ دیگه‌ چیزه
کاش برخی نهاد های بسیار متمول سورپرایزهایی داشته باشند که کمی هم در آن از رفاه ملت و امیدواری به آینده نشانه داشته باشد
خدایا شکرت که میرسلیم داریم علم الهدی داریم رائفی پور داریم
جناب فریدون عباسی این خودروها اندک تولید و عرضه در کل کشوره و باید فرصت خریدش برای هم برابر باشه نه اینکه یعده باصطلاح نمایند که خودشون باعث و بانی وضع موجود هستن زودتر و بیشتر بقیه خودرو دریافت کنن.
لطفا یجوری هم نگید حالا یه شرکتی اومده و خودرو توضیع کرده پشت این ماجرا هر کسی که هست چه توضیع کننده چه دریافت کننده تخلف بزرگی انجام شده
خواهشا نظرات را باز بگذارید مردم جواب این آقایان را بدهند
جناب علم الهدی میگه کارگران نباید دغدغه معیشت داشته باشند.خوب ۴۴ سال شما در دولت حکومت بودید حالا به کی میگی.خط فقر ۲۰ میلیون ودرآمد ۷ میلیون.اگه درک میکنی خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
اینا با این قبیل حرفا مردمو به سخره گرفته اند
خدا را شکر مجلس انقلابی است اگر نبود چی میشد
گدا بازی نیست حق السکوت و باج دهی هست. صدای نماینده را نباید با هدیه ساکت کرد.
اقای عباسی اگر موضوع گدا بازی چرا همه حتی هیات رئیسه موضوع را انکار می کردند. کم مونده بود آقای بیگی را اعدام کنند.موضوع اینه که فقط موضوع ماشین زده بیرون که احتمالا صدها موارد دیگر است نماینده ها بهره مند شدند. اگر اروپا که مسلمان نیستند این مورد اتاق می افتاد همه نمایندگان استفا می دادند. عوض اینه بگی اسامی را اعلام کنند از باطل حمایت می کنی . لطفا صحبت نکن
الحمدالله که از نظر نماینده سوپر انقلابی مجلس پیگیری و برخورد با فساد در حد یک میلیارد تومان میشه گدابازی!
شیخ حسین انصاریان جان کلام را گفتن. العاقل یکفی بالاشاره
میر سلیم تو با ۱۸ تا شغل مخصوصا در خودرو سازی ها حتما باید شکر کنی
نماینده های حداقلی انقلابی مجلس یک دنا پلاس یک میلیارد تومان گرفتند

و یک شاسی بلند ۳ میلیارد تومانی هم حالا گرفتند ( جمعا ۴ میلیارد تومان)

فریدون عباسی نماینده جبهه پایداری ها : چیزی نیست گدا بازی نکنید !!!!!!!
جناب آقای عباسی گویا از وقتی که نماینده شدن وضع مالی خیلی خوبی پیدا کردن! که ۳ میلیارد را رقم پایینی ست برایشان!!! آقای عباسی شماد چه نماینده ایی از مردم هستید که از اوضاع اقتصادی بسیار بد مردم آگاه نیستید!!!!
مجلس با این همه هزینه و با این بی تاثیری تعطیل شود بهتر است
مجلس با این همه هزینه و با این بی تاثیری تعطیل شود بهتر است
جناب فریدون عباسی، اگر تحویل خودروها مشکلی نداشته، چرا همان موقع اعلام نکردید؟ چرا برای رد گم کنی از طریق یک شرکت کاغذی این خودروها تحویل شده؟ چرا فقط ۷۵ نماینده؟ چرا قانونی آن را تصویب نکردید که بعدا مدیون یک شرکت خصولتی نشوید؟ یعنی درک این واقعیات واضح واقعا سخت است؟
این آقای میرسلیم چه خاصیتی برای نظام دارد که همیشه باید مدیر باشد و هر روز در مورد هر چیزی اظهار نظر کند و مردم را عصبانی تر کند
یه جوون توو این مملکت بخاطر بیسوادی و سیاستهای غلط همین آقایون نمیتونه یه پراید بخره بعد این یارو میگه نماینده بی خاصیتی که ماشین شاسی بلند هدیه میگیره ایرادی نداره.
تحلیل امام جمعه قم خیلی جالب است . خدا کند این باور سایر مسئولین نباشد .
مسئولین و منجمله آقای میرسلیم بجای جوابگویی به مردم طلبکار شده اند در مدتی که در مسند قدرت بوده اند چه بلایی سر کشور آورده اند
ببخشید گدابازی درآوردیم. مشغول باشید.
آقای عباسی نمیدانم شما هم در لیست در یافت خودرو هستید یا نه؛ اما بحث بر سر رانت وگرفتن خارج از نوبت خودرو توسط نمایندگان واختلاف قیمت آن با بازار آنهم همزمان با استیضاح وزیر صمت وووو است.یعنی شما نمیدانید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
صد در صد بوده که سوخته
برای مسئولین نباید گدا بازی دراورد برای حقوق کارگر که برای نیازهای اولیه دچار مشکل هستند باید گدا بلزی دراورد واز حلقوم آنها برای مسئولین لقمه گرفت. این مبلغ رانتی که به نمایندگان داده اند حقوق یکسال چندین کارگر است
حتما منطور میر سلیم ناشکری از وجود چنین مدیرانی مثل خودشان است...
دم خروس یا قسم حضرت عباس
از طرفی به دنبال رابطه به عربستان و مصر و از طرفی چنگ و دندان نشان دادن به اسرائيل.
داشتن ثروت ایران یا فروش قسمتی از سرزمین ایران به دلیل نبود هزینه و حقوق کارمندان
تناقض بسیار است.
بیاییم روراست باشیم
خبرهای بالا جالبه:

- در آینده ناو هواپیمابری را شاهد خواهیم بود که در دنیا وجود ندارد. وی توضیح داد: این ناو هم قابلیت حمل هواپیما و هم قابلیت حمل تعدادی شناور موشک انداز را در درون خود را دارد که مشابهی در دنیا برای آن وجود ندارد.

- نماینده مجلس: ایران آنقدر ثروت دارد که بتوانیم حقوق کارگران و مستمری بازنشستگان را پرداخت کنیم

- پزشکیان: با عوض کردن وزرا مشکل تورم و گرانی حل نمی‌شود

- زیرا شاهد افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم هستیم که سبب شده لوازم خانگی از اولویت نیازمندی‌های خانوارها خارج شود.
موقع افزایش حقوق ملت که میرسه گدابازی هاتون گل میکنه و تورم تورم و نداریم نداریم میکنید و نوبت خودتون لارژ میشید؟!!!!!!!!!!!! مملکتی که نماینده هاشون شما باشید بهتر از این نمیشه
درسته ممکنه برای تو شاسی بلند ارزشی نداشته باشد ولی با سود ان زندگی چندین خانواده نیازمند ازاینرو به ان رو می شود.
نظر اقاى عباسى مبتى بر گدا بازى در ارتباط با خودروهاى شاسى بلند بسيار جالب است . ضمن اينكه به مسئله تبعيض و رانت و ..... هيچ اشاره اى نكرده اند به نظر مى رسد انتظار رانت بيشترى داشته اند . تازه ادعاى پاكدستى و مجلس مردمى و انقلابى هم دارند .
فریدون راست میگه. مبالغ زیر یک میلیارد گدا بازی هست. با این حساب ۸۰درصد مردم گدا هستند. راستی رای گداها در انتخابات فایده ندارد. اصرار بیخود نکنید.
آقای فریدون عباسی لطفاً هنگام افزایش حقوق و سقف آن هم برای کارمندان گدا بازی درنیاورید آنها نیز لیاقت خرید شاسی بلند را دارند
ننگ بر الهام نتانیاهوف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
الهام چه ربطی به دریافت غیر متعارف ۷۵ دستگاه خودرو شاسی بلند داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
ناشناس محترم ۱۷:۰۹
اینا حقوق میگیرن برای فرافکنی و گمراه کردن ذهن مردم از ناکارآمدی‌های موجود. ولی نمی‌دونن که دیگه مردم خام این بازی‌های کودکانه نمیشن.
عباسی راست میگه،برای نماینده ایی که دهها میلیارد هزینه کرده که وارد مجلس بشه،شاسی بلند چینی ،گدابازیه.حداقل بنزی،بنتلی،لامبورگینی ...که بصرفه.خسته نباشی نماینده سوپر انقلابی،جهادی،میدانی....ناهار خورده
فریدون عباسی: چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟
جناب فریدون عباسی جهت اطلاع جنابعالی شاسی بلند داریم تا شاسی بلند قیمت از 2/5 میلیارد دیگنیتی تا 21 میلیارد لندکروز2010
جناب قرار بود مجلس فعلی مجلس انقلابی و از جنس مستضعفان باشد . می دانید که یک جوان برای خرید یک دستگاه پراید 340میلیون چند سال است که ثبت نام می کند ولی اسمش در نمی آید آنوقت نمایندگان به اصطلاح انقلابی خارج از نوبت ماشین شاسی می گیرند تا سوار شوند ؟
اگر ریا نمی کردید و اسم نمایندگان این دوره را نمایندگان انقلابی نمی گذاشتید حرفی نبود ولی حالا که اسم گذاشتید دست به مهره حرکت است و باید همه خودروهای به ناحق گرفته شده به صندوق بیت المال پس داده شود واگر نمایندگان به خودرو نیاز دارند " پرشیا " کفایت می کند .
درست ميگه ناو هواپيما بر ما در دنيا بي همتا خواهد بود چون فقط پهباد حمل ميكنه ! خوب پهباد هم يك نوع هواپيماست !
آقای فریدون عباسی خیلی خیلی ببخشید از بس حقوق باد آورده نجومی مجلس ( چون هیچ کار مثبتی برای مردم و این مملکت انجام ندادی ) زیر دندان هایت مزه کرده که ماشین میلیاردی شده گدا بازی و در مقابل گارگر زحمت کش را دولت امر به قناعت می کند تا با نان خشک و سفره خالی گذران زندگی کند تا شما به رانت خودتان ادامه دهید . شما را با این افکار و عقاید نه تنها باید اخراج کنند بلکه باید محاکمه هم بشوید تا درس عبرتی شود برای بقیه و آیندگان .
قابل توجه مسئ.لین ، نظرات رو بخوانید این خودش یه همه پرسی است از شیوه مدیریت کشور ، والسلام
دختر ۱۶ ساله ما با زودپز و تو اشپزخانه اورانیم غنی می کنه
سپاه با دو تا درب قابلمه مستعان ۱۱۰ می سازه
حالا در برابر این پیشرفته ساختن ناو هواپینا بر که چیزی نیست
تا تا ۱۰ سال اینده قادر خواهیم بود کارت ملی هم تولید کنیم
و صد البته تایر فرغون
نمایندگانی که با دریافت خودرو شاسی بلند، میدان را برای وزیر صمت باز گذاشتند تا با افزایش چند برابری خودرو به ملت بخت برگشته اینچنین ظلم روا دارد مطمین باشن یه روز خیانت خود را تقاص پس خواهند داد
اقای عباسی درست میگوید با ممنوعیتی که مجلس بر واردات خودرو بسته این خودرو 700 میلیونی را میفروشن به خلق الله
ایراد اینجاست که رطب خورده برای 80 میلیون ادم دستور منع رطب میکند و خودش شیرین کام از طعم رطب
آقای عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: تنها حک دین امر به معروفه؟ و کجای فقه جواز استفاده از زور را در امر به معروف داده؟ و آیا ربا که در حکم خوردن گوشت برادر مرده فرد هست بلا اشکال هست؟
باورتان بشود یا نه مردم هر حرفی را بدون پشتوانه نمی پذیرند !
این فریدون عباسی چه کاره مملکت؟کی بهش اجازه دخالت درهمه امورداده؟
فرمانده انتظامی مازندران: واحد‌های صنفی در صورت کشف حجاب به مدت یک هفته پلمب می‌شوند
فکر میکنید نظر صاحب واحد صنفی بعد از پلمب کسب و کارش چی هستش؟
فری جان
اینا واسه شما و مجلس انقلابیتون گدابازیه
واسه ما بدبخت بیچاره ها رویا و آرزوس
عباسی مسئله قیمت نیست مسئله عدالت است که برای ما شیعه ها از اصول مذهب است ( بد نیست کتاب عدالت استاد شهید مطهری را بخوانی ) . حرف تو معنی اش این است که از مذهب خارج شده ای و وظیفه قوه قضایی این است که تو را مطابق شرع مجازات کند.
آقای عباسی صورت مسئله را پاک می کنن ... استاد مسئله این است که خودروها برای پس گرفتن استیضاح داده شده ... این با جایگاه و مسئولیت نمایندگان در قبال مردم قابل توجیح و دفاع نیست.
اقای فریدون عباسی گدابازی در میاریم شما درست میگید ولی چون شما ما رو گدا کردید از گدا چه انتظاری داری؟
اقای فریدون عباسی راست میگه . حتمن ایراد از مردمه اخه ما مردم قدرت تحلیل نداریم که
کسی که کفش چند ده ملیونی آمریکائی پاشه ژست باصطلاح ضد آمریکائی به خود میگیره و مردمی که توان خرید یک مرغ رو ندارن رو به ناشکری متهم میکنه .
عباسی مدعی حزب اللهی...کازرون...وای....
نمایندگان مجلس صحبت از رانت، گرو کشی استیضاح وزیر و دریافت خودرو خارج از ضابطه میشه گدابازی، اون یکی مردم معترض باید اعدام بشن ولی بچه منافقش با پارتی بازی عفو بگیره این یعنی عین عدالت تازه مردم ناشکری می‌کنن
"جزئیات جدید از میانجی‌گری عراق بین مصر و ایران": بنظرم بازم چین بهتر میتونه فشار لازم رو روی شما بیاره و مجبور به پائین کشیدن تابلوی دیگر و عقب نشینی از شعارها بشه.
نتایج سفر رئیس‌جمهور: عجب! برای 5 سال بعدم به دلار قرار داد میبندید؟ اونم با اسد جون؟ چرا برپایه ریال بی ارزش خودتون با دوست استراتژیکتون قرارداد نمیبندید؟
در دانمارک یکی از نمایندگان فقط بخاطر خرید یک پالتو از پول دولتی در سفراداری به سوئد با توجه به برگرداندن پول به حساب دولتی باز هم مجبور به استعفا شد !
عباسی درست میگه باید به این نخبگان مجلس زره پوش نظامی داد بخصوص که دائم در حال تراوش هستند
نماینده های ولایی که شاسی بلند مفت برای شان رقمی نیست
آقای فرمانده نیروی دریایی سپاه اینها همه در عمل خودشونو نشان میدن نه به حرف و دوم اینکه فرض کن الان ناو هواپیما بر هم ساختید کدام هواپیمای جنگنده را میخواهید روی این ناو حمل کنید؟ یکبار فرمانده نیروی هوایی را دیدی ازش سوال کن چندتا هواپیمای عملیاتی در کشور وجود دارد و چندتا قدرت نشستن روی ناو
جنابی که می گویید گدا بازی با همین مبلغی که شما میگین و دارین دروغ هم میگین میدونین یک کار گر با حقوق هفت میلیون تومان باید 9 سال کار کنه و هیچی نخوره و همه شو پس انداز کنه بدست میاد؟؟؟؟حرف شما وقتی صحیح است که در خصوص درآمد سایر اقشار جامعه هم گدا بازی نشود....
شرم برای آنها که به این دولت و مجلس طلبکاراز مردم رای دادند .
نماینده ای که به فکر منافع خودش و اطرافیانش باشه دیگه نماینده مردم ومجلس نیست.
فری عباسی شنیدی میگن شکم سیر از گرسنه خبر نداره؟ این یعنی امتال تو. وقت کردی با همون شاسی بلندت یه سر به نانوایی ها بزن . ببین حساب نسیه مردم چنده. شاید ترک بردارد چینی نازک غرورت
چون اکثریت بالای مردم شاسی بلند و حتی یه پریاد براشون آرزو شده اینطوری
اقای میرسلیم شما دست از مافیای خودرو بردار بزارمردم درست زندگی کنند
عباسی خودش شاسی بلند دریافت کرده
میگن در دوران قبل پزشک حاذقی بوده که شهره خاص و عام بوده و همه بابت هر نوع بیماری پیش ایشون میرفتن و خوب میشدن اواخز عمر این پزشک دچار دمانس(زوال عقل) میشه و برای یکی از بیمارا کاه و یونجه تجویز میکنه ......بزرگان بهداشت به رییس نظام پزشکی وقت توصیه میکنن برای حفظ شان خود این پزشک پروانه پزشکی شو باطل کنن ......الان به نظرم بزای حفظ شان برخی از نماینده ها باید اونا رو برکنار کنن
ما اگه نخوایم بلندی های جولان رو آزاد کنیم یا بمب هسته ای بسازیم یا قدس رو آزاد کنیم ولی بجاش یه زندگی عزت مند با رفاه و بدون فشار عصبی داشته باشیم کی رو باید ببینیم؟
جناب آقای عباسی
موضوع خودروی گران قیمت یا ارزان به نماینده ها مهم نیست!!!!!!
مهم دروغی است که از طرف مسئولین دولت و مجلس بیان می شود و ابتدا با اینکه خودشان می دانند دروغ می گویند اعلام می کنند دولت محرمان و مجلس انقلابی از این کارها نمی کنند!؟
اما متاسفانه حالا به دنبال توجیه افتاده اید!
بهتر نیست زودتر عذر خواهی کنید؟
فریدون عباسی: [با اینهمه هزینه ای که صرف نمایندگان می شود] چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟

دلیل اول: نظام اسلامی است و طبعاً در بحث عدالت باید مو را از ماست بکشد.
دلیل دوم: مردم گدا بازی در نمی آورند، این نمایندگان هستند که با گدا بازی در آوردن رفته اند و خودروهایی را از مسیر مشکوک گرفته اند که حداکثر معادل دو یا سه ماه حقوقشان کسب درآمد داشته باشند.
دلیل سوم: بر خلاف آنچه شما اظهار کرده اید روش توزیع این خودروها قانونی نبوده. اگر قانونی بود به همه نمایندگان اعلام می شد و نه اینکه با مسیرهای مشکوک صرفا به برخی نمایندگان واگذار شود و ایشان یواشکی خودرو بگیرند و یواشکی آنرا بفروشند و غیره. (خود شما هم می فرمایید که نمی دانید چه کسانی خودرو گرفته اند و اصلا نمیدانید این خودروها از کجا آمده)
دلیل چهارم: سهمیه خودروی نمایندگان مشخص است و همه ی ایشان خودروی خود را دریافت کرده اند اعطای دوباره و سه باره و چندباره خودرو یا هر امکانی دیگر به ایشان طبعاً غیرقانونی است. طرف آمده در مجلس از مردم نمایندگی کند یا از مجلس کاسبی کند؟ امروز اینرا بگیر فردا آنرا بگیر و با پایان نمایندگی هم در فلان سازمان پست مدیر کلی می گیرند.
(لطفا طرحی تدوین شود که هر گونه انتصاب نمایندگان به مناصب دولتی پس از ترک شغل نمایندگانی تا 5سال، نیازمند تصویب در مجلس وقت باشد. نماینده ای که در مقابل سود چند ده میلیونی تحویل و فروش یک خودرو خوددار نیست در مقابل پیشنهاد پست مدیرکلی که قطعاً اصلا خوددار نخواهد بود.....)

دلیل پنجم: مساله اصلی خودروها نیست. مساله این است که هر نماینده چه زمانی خودرو دریافت کرده و در ایام پس از آن چه نطقی در مجلس داشته و نسبت به موضوعات خاص چه موضعی گرفته است.
فکر کنم بیشتر اونایی که اینجا کامنت گذاشتن از نفوذیهای دشمن هستند!!! مردم یک پارچه هر چه عباسیها، رائفی پورها، میرسلیم ها و حاج کیهانیها و ...ها میگن کاملا به جا و همه چی گل و بلبل هست. اندک مشکلاتی که برای عده قلیل 80 میلیونی وجود داره هم به محض رسیدن قطار به ایستگاه اونا، مشکلشون حل میشه خیلی عجله نکنند که قطار داره از راه میرسه. اگه به خودتون نرسید احتمالا به نسلهای بعدیتون میرسه!!!!
جناب میر سلیم باید شما شاکر باشی که فرزندتان با آن همه اتهامات آزاد و بعضی ها مثل او اعدام شدند شکرگزار باش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
میرشلیم میگفت چرااینقدر دیر به پرونده تظاهر کنندگان رسیدگی میکنید و زوتر از یک هفته باید رسیدگی شود حقش این بود که پسرش زوتر از یک هفته اعدام شود
آقای عباسی اینقدر به شعور مردم توهین نکنید مردم می فهمند
سلام
"" لوازم خانگی از اولویت نیازمندی‌های خانوارها خارج شد""
چرا باید ورود مواد اولیه به داخل کشور 8 ماه طول بکشد؟ چه کسانی یا نهادی مانع از این کار است؟ آیا این کارشان بنفع مردم است؟ دولت نباید بترسد باید به مردم بگوئید .
دفعه دیگه به نمایندگان لامبورگینی رشوه بدید این گدا بازیا چیه در میارن
ارمنستان پساب هسته ای خودشو تو آب ارس میریزه مردم اردبیل همه شون سرطان معده میگیرن چرا کسی به ارمنستان گیر نمیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
مطمئن هستین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
پساب معادن مس و طلا و غیره که متعلق به اذربایجانیهاست و ارمنی ها در واقع ازشون دزدی می کنن دریاچه اش تو شهر قاپان هست تو یوتیوب نگاه کنید ویدیوهاش موجوده سالهاست داره اینکارو می کنه ولی ظاهرا برای ایران اهمیتی نداره چون اب ارس در هر صورت در اذربایجان سرازیره اصفهان و کرمان که نمی ره نگران شه ایران خودش بلده چه جوری دریاچه اورمیه را اسفالت کنه
قربونت یه جوری بلندیهای جولان رو بگیرید که به تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد برسه ملت بتونن برن اونجا رو هم با زباله یکسان کنن در عوض بازیافتش میمونه برا محلی ها
تبریک به حضرات برای این مجلس پاک جوان سوپرانقلابی . چند روز پیش از نظرات گروهی از قدیمی ها در مورد مدارس و آموزش و پرورش گله داشتند
این فریدون عباسی ایا حالی نیست که نقض قانون چقدر زشت است؟
امر به معروف و نهی از منکر در مورد مسائلی مثل حجاب که در مورد اجباری بودن آن اختلاف نظر است مشکل ساز میشود
بازرس ویژه رییس جمهور اعطای (رشوه دادن) شاسی بلند ها را به نمایندگان مجلس تایید کرد!
من بعنوان یک شهروند از چنین فساد شرم آور گروهی در مجلس عالی مملکت ام از فرط خجالت دارم می میرم! دارم دق می کنم!
کسی حالش بد نیست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
قوه قضاییه داره چیکار میکنه اینهمه تخلف ریز ودرشت داره اتفاق می افته اگر یک همچین موردی تو مجالس کشور های اروپایی اتفاق می افتاد تا نماینده استعفاء نمیداد وکلی جریمش نمی کردن دست از سرش برنمی داشتن .
اقای فریدون عباسی.با اقتصادی که امثال شما در این کشور درست کردید حتی من استاد تمام دانشگاه با ماهی سی میلیون تومن حقوق هم گدا شده ام .باقی مردم که از من گداتر....... خلاصه ما ملت همه گداییم و شما غیرگدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
دوست عزیز شما استاد تمام نیستی که اگر بودی الان حقوقت حداقل باید بالای 40ملیون تومان باشه چون شما برای استاد تمام شدن بایداز یه حداقل سابقه ای برخوردار باشی که از استاد یاری به دانشیاری واز دانشیاری به استاد تمامی برسی متاسفانه اختلاف حقوق اعضای محترم هیات علمی با سایر حقوق بگیرهای دولت خیلی زیاده شما دیگه ننال اگر روزی یک ملیون تومان هزینه داشته باشی که نداری باز هم در بد ترین وضعیت ماهی 10ملیون برات میمونه تازه این بدون احتساب درآمدهای شرکت های دانش بنیان وسایر درآمدهای پنهان وپیدایی است که شماها دارید.
فریدون عباسی را می شود با این جمله که زیر زبانش ول شد ؛ شناخت و گفت آیا ظاهر و باطنت یکی است در حالیکه این همه فقر در جامعه است و فعلا به درجه فلاکت که چتر بهزیستی و کمیته امداد و خیریه ها هستند کاری ندارم؛ فقط بگو ببینم در حالیکه 70 درصد مردم که شامل کارمندان و کارگران ساده و کسبه و کشاورزان خرد هستند و به درجه فقر رسیده اند و درآمدشان زیر 30 میلیون تومان در ماه هم نیست چطور نام فیدلیتی را گدا بازی می دانی ؛ یا علنا توبه کن و استغفار و
چرا کسی نمایندگان مجلس را نهی از منکر نمی کند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
همین واکنش های منفی ومنطقی ومنصفانه در رسانه ها، خودش شکلی از امربه معروف مسئولینه...باید هم ادامه داشته باشه و همه مسئولین زیر تیغ نقد باشند.
گدا بازی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آقای فرمانده اگه اینقدر اقتدار و قدرت دارید چرا غرامت 1000 میلیارد دلاری جنگ تحمیلی را از عراق مطالبه نمی کنید؟؟؟ چرا به دهان وطن فروشان و جزیره فروشان نمی زنید؟؟؟
ببخشید آقای عباسی یادمون نبود شما سر سفره انقلاب مشغول هستید .
میرسلیم میگه از بزرگترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند ناشکرى است و فریدون عباسی میگه چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم. الحق و الانصاف راست میگن. البته میرسلیم مردم رو از نگاه بخشش فرزند منافق خودش می بینه و عباسی از نگاه زندگی لاکچری خودش. باید هم شکر کنند که مثل ما گدا گشنه نیستند.
من یک مثال ساده و منطقی می زنم تا بفهمید مشکل کشور از کجا است

شما می خواهید یک ساختمان بسازید سراغ چه کسی می روید
اولین شرط شما این است که آیا دانش و علم اینکار را دارد یا خیر؟
دوم سراغ این می روید که آیا علم او در ذهنش است یا در عمل هم بکار برده است و لذا می روید چند نمونه از کارهایی که انجام داده است را می بینید و مشورت می کنید
سوم اینکه آیا فرد منصف و درستکار و امانت دار است و خلف وعده نمی کند

دقیقا مملکت داری هم همینطور است و باید افراد چنین شرایطی داشته باشند

شما در ساختمان سازی نه به لباس طرف نگاه می کنی و نه به ریش و نه به تسبیح و انگشتر او و نه به اینکه نماز شب خوان است یا نیست نه به اینکه خوب حرف می زند و یا بد حرف می زند و نه به قیافه او و فقط به همین ۳ پارامتر که اشاره شد نگاه می کنید یعنی دانش و تجربه و صدق
من از روی دلسوزی می گویم که برخی افراد بهتر است ادعای انقلابی بودن و ارزشی بودن نکنند چون این افراد بیشتر وجهه انقلابی بودن و ارزشی بودن را بیشتر در اذهان عمومی خرابتر می کنند و آنرا تبدیل به مضحکه عمومی می کنند
این همان آقای عباسی جانباز است که با هم پالگی هایش علیه روحانی شعار و عمل می کردند؛ پس می خواهد اجر جانبازیش را نقد کند و تو خود بخوان حدیث مفصل از ....
آقای میرسلیم یقین بدان که مردم بخاطر تک تک نعمت هایی که خدا به آنها عطا کرده شکرگذار هستند و باید هم شکرگذار بود اما شکر گذار خدا
دغدغه مردم این است که کشور دچار افرادی مثل شما شده است که الف را از ب تشخیص نمی دهند و بلایی بر سر کشور آورده اند که یک خودرو خارجی باید ۵ برابر خودرو در کشور همسایه باشد شما جواب بدهید که چرا باید چنین اتفاقی در کشور ما وجود داشته باشد مگر نمی گویید که مسئولین دلسوز و تلاش خودشان را می کنند پس کجاست نتیجه آن
دغدغه مردم این است که مسئولینی مثل شما با خیال راحت در خانه ۳۰۰ و ۴۰۰ متری دغدغه ای ندارند و فقط نوک بینی خودشان را می بینند و در همسایگی خودشان افرادی زندگی می کنند که توان پرداخت اجاره خانه ۵۰ متری را هم ندارند

آری شکر گذاری وظیفه همه ما است و باید هم وجود داشته باشد اما ...
اولش گفتند که نمایندگان ماشین نگرفتند و حالا که معلوم شد گرفتند می گویند که این گدابازی ها چیه!
دروغ و توجیه چیزی که پدر این کشور را درآورده است
دست از دروغ و توجیه بردارید و به خودتان بیایید
«امام رضا (ع) مي فرمايد: گناهان کوچک وسيله و راه رسيدن به گناهان بزرگ هستند. کسي که در گنا ه کم از خدا نترسد، در گناه بزرگ هم نخواهد ترسيد.» جناب آقا عباسی از خدا بترسید امثال شما که شکمتان پر است ( انشاالله از مال حلال ) اگر نمیدانید خیلی از مردم به نان شب محتاجند خائنید چون اگر در حوزه انتخابی تان چرخی بزنید متوجه موضوع می شوید ظاهرا" اینکار ار هم نمی کنید .
مهندس بازرگان در اوایل انقلاب توصیه داشتند که ما نباید کاری به مصر و افغانستان و عراق و صدور انقلاب داشته باشیم و به عبارتی اشاره داشتند که اول گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم و ببینیم چندمرده حلاج هستیم و بعد برویم دنبال اصلاح کشورهای منطقه و جهان
دغدغه آیت الله طالقانی این بود که نکند ما نتوانیم آنطور که در تراز انقلاب اسلامی است کشور را اداره کنیم
الان آدم متوجه می شود که آنها چه می گفتند

انقلابی که قرار بود آب و برقش مجانی باشد به جایی رسیده که باید برای یک آپارتمان ۴ طبقه ۸۰ میلیون تومان پول امتیاز فاضلاب بدهد
ما توقع نداریم آب و برق مجانی باشد اما کاری کنید که نسبت درآمد به هزینه از بدترین کشورهای جهان بدتر نباشد و هر روز شاهد سیر صعودی قیمت ها نباشیم
آیا این خواسته مردم توقع بالایی است که آقای میرسلیم می گویند مردم شکر گذار باشند مردم شکر گذار خدا هستند آیا تو و امثال تو نسبت به مسئولیتی که گرفته اید شکرگذار هستید؟ آیا فکر کردی شکرگذاری شما فقط در ذکر آن است؟ نخیر برادر من شکرگذاری شما با توجه به مسئولیتتان در رفع مشکلات خودرو و تورم کشور است
پس اگر صحبت از شکرگذاری می کنی اول خودت شکرگذار باش و مطمئن باش مردم شکرگذار هستند
خجالت بکش اقای فریدون عباسی..رانت خوردن نداره...
شما كه خودتان موقع تعيين افزايش حقوقها ، مزايا ، پاداش و سقف حقوق كارمندان بدبخت و مظاوم از همه گداتر عمل مي كنيد !!!!!
جنا فرمانده از جان و مال ما ملت هزینه نکنید، بلندیهای جولان چه ربطی به ما دارد!؟
جناب آقای فریدون عباسی نماینده مجلس اگر بجای لابی بازی وگرفتن امتیاز از این و اون نباشه و به کار واقعی خودش
که نوشتن قانون ویا اصلاح قانونه برسه این نمیشه وضعیت مملکت الان از هر کارگزینی بپرسی روزی چندتا سفارش جهت اشتغال و یا جابجایی نیرو و.... از نماینده های خدوم داره که طرف نمیدونه چه جوری به این درخواست ها پاسخ بده که زیراب خودش یا مسئول بالاترش نخوره بابا وظیفه نماینده چیه دادن توصیه نامه و سفارش این آشنا و اون آشنا به ادارات دولتی ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
جناب سردار تنگسیری به فرض درست بودن صحبتهای جنابعالی، خود میدانی که ساختن چنین پروژه ای چه هزینه سنگین مال رو دست مردم بیچاره
آقای عباسی
خرج که از کیسه میهمان بود، حاتم طایی شدن اسان بود

حیف از خون این همه شهید که امثال شما را به این پست ها رسوند. خدا به دادتان برسد روز قیامت
بابا این فریدون عباسی خودش وضعش خوبه همیشه طرفدار تحریم هاست.
فقط ببندید
هیچ وقت فکر می کردید از فریدون عباسی تا فریدون روحانی فقط به اندازه بلندی یک شاسی خودرو فاصله باشه؟
چیزی که با عقل پذیرفته نشده با دستور و اجبار هم پذیرفته نمیشود
نماینده هایی مانند فریدون عباسی هرچه به ذهنشان می رسد می گویند و اصرار به اجرای آن دارند
گدا شما هستید که ماشین رو با رانت خریدید
چرا از بازار آزاد نمیخرید مثل مردم بیچاره؟
فریدون جان ماهیت شما با این اظهارات کاملا مشخص شد.
رای بی رای به شما
چطور تونستید با بی مدیریتی اینهمه ثروت دود کنید ، پس حرف زده شده در مورد حقوق بازنشستگان هم بیراه نیست
آقای فرررریدون عباسی
حضرت عباسی چرا به نماینده های خدوم و زحمت کش، پراید 300 میلیونی تحویل نمی دهند اگر عشق خدمت به ملت را دارند
فرق شاسی بلند با پراید چیه و اگر فرقشون خیلی زیاده، چرا نمایندگان ملت از چشیدن لذت پراید سواری محروم شوند؟
اهای شماییکه به اینا رای دادید خدا وکیلی پیش وجدانتون احساس شرم نمیکنید ؟
اقای فریدون عباسی یک زمانی رییس سازمان انرژی اتمی شد تمام دارو دسته اش را اورد انجا و چه ریخت و پاشی کرد و الان هم خودرو شاسی بلند گرفتن و اعتراض به موضوع میشود گدا بازی راست میگید اگر دوستان ایشان و خود ایشان نبودند الان مذاکرات هم ان موقع تمام شده بود ایشان و اهل بیت ایشان ماهانه نزدیک 200 میلیون از این مملکت حقوق میگیرند بعضی از مردمان هفتشان در گرو هشتشان است
این فریدون هم برای خودش لعبتیه؟؟
چه نمایندگان خادمی داریم!
ماشالله که در مملکت برای هر هفته یک پروژه هیجانی برای مشغولیت اذهان عمومی داریم. تا مبادا ذهن ها فراغت و حق و حقوق اساسی خویش را طلب نمایند.
چرا در این مملکت داشتن یک خودروی شاسی بلند چینی حتی برای وکلای ملت هم محال شده است که به پارتی بازی و سهمیه خواهی روی آورده اند؟
حال بفرمایید پروژه هیجانی بعدی چیست؟؟؟
عباسی جون شیطون بلا نکنه خودت هم شاسی گرفتی؟
شما در جایگاه علی نشیستید و ماشین شاسی بلند در این شرایط اقتصادی شیی لوکس و فوق لوکس است. پس اسم این مخالفتها گدا بازی نیست! شاید شما جایگاهتان رانشناختید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی